Onze kernwaarden:
- Kracht door verbinding: samenwerking is de sleutel tot succes en voor het behalen van onze doelen. Als organisatie, als individuele medewerker en voor onze cliënten en bewoners, zodat zij zo lang mogelijk kunnen wonen waar en hoe zij willen;
- Oprechte aandacht: zoals jij als (zorg)medewerker jouw cliënten/bewoners/werk oprechte aandacht geeft, kun jij verwachten dat jouw leidinggevende oprechte aandacht heeft voor jou als medewerker. Jouw leidinggevende geeft je de ruimte om je talenten te benutten en stimuleert je om met oplossingen te komen voor de uitdagingen in je werk. Samen met je collega’s. Oprechte aandacht leidt tot betere zorg en een prettige werkomgeving;
- Werkplezier. Kwadrant investeert het werkplezier van haar medewerkers. Dit doen we onder andere door oprechte aandacht van de leidinggevenden en goede scholing- en doorgroeimogelijkheden. Bij Kwadrant kun je elke dag een beetje beter worden. Door met elkaar te zorgen voor een positieve en inspirerende sfeer in de teams, dragen we allemaal bij aan het werkplezier binnen Kwadrant. Jouw leidinggevende zorgt voor een veilige en open werkomgeving, waar jij je gewaardeerd en ondersteund voelt, zodat je met energie en enthousiasme je werk kunt doen.
Onze zorgverlening
Kwadrant biedt ondersteuning gebaseerd op de principes van persoonsgerichte zorg. In de thuiszorg passen we ook de uitgangspunten van Positieve Gezondheid toe. Als zorgverlener leg je het accent niet op de ziekte of beperking van de cliënt of bewoner, maar kijk je samen naar alles wat zijn of haar leven betekenisvol maakt. Zo help je de cliënt of bewoner om met de fysieke, emotionele en sociale uitdagingen van het leven om te gaan. Én om zoveel mogelijk de eigen regie te voeren. Dat maakt werken bij Kwadrant voor jou inspirerend en uitdagend. Je kunt namelijk bijdragen aan dat wat voor de cliënt of bewoner écht belangrijk is!
