Geef cliënten het thuisgevoel

Als Helpende (Plus) krijg je de mooie kans bij Kwadrant om een stap in je carrière te maken. Na een korte opleiding van 3 tot 11 dagdelen kun je aan de slag als Cliëntondersteuner. Je begeleidt de bewoners bij ADL activiteiten, reikt medicatie aan en voert verzorgende handelingen uit. Daarnaast besteed je aandacht aan het welbevinden van de bewoners. Iets voor jou? Lees en kijk snel verder!

Belangrijke Sch

Persoonlijke ontwikkeling

Na een korte interne scholing mag je extra handelingen doen en medicatie uitreiken. Een mooie verdieping van jouw werk!

Belangrijke Schakel

Belangrijke schakel

Als Cliëntondersteuner ben je een belangrijke schakel binnen het totale zorgproces. Je begeleidt bewoners bij ADL activiteiten en besteedt aandacht aan hun welbevinden. Je maakt een praatje en geeft hen extra aandacht als je ziet dat ze daar behoefte aan hebben.

FWG30

FWG30
De functie van Cliëntondersteuner is ingeschaald in FWG 30 van de CAO VVT. 

 

Bekijk hier het filmpje van Amarins Land-van der Veen, Cliëntondersteuner in ’t Suyderhuys in Surhuisterveen. Zij vertelt over de korte opleiding die ze volgde en welke meerwaarde dit in haar werk betekent.

Accepteer marketingcookies om de video te bekijken

Over de functie en het team

De 'plus'

3B5A1097

De plus in deze functie is dat je meer mag doen t.o.v. de functie van Helpende (Plus)! Denk hierbij aan het uitzetten en/of toedienen van medicatie en assisteren bij het uitvoeren van zorgactiviteiten en verzorgende handelingen.

Thuisgevoel

3B5A1006

Samen met je collega's zorg je ervoor dat bewoners en hun familie en naasten zich thuis voelen. Met je team, dat bestaat uit een cliëntcoach, verpleegkundigen, verzorgenden en woonassistenten zorg jij ervoor dat voor de bewoners iedere dag van waarde is.

Stimuleren zelfmanagement

3B5A0751

Samen kijken we niet alleen naar de ziekte van cliënten, maar vooral naar wat voor iemand belangrijk is in het dagelijks leven. We stimuleren zelfmanagement, leveren een bijdrage aan de kwaliteit van leven en bieden mogelijkheden om regie te houden over het eigen leven en welbevinden.

MRIJP 20240604 5486 9041Final

Recruiter Pieter Wesselius komt graag met je in contact

Wil jij van eens gedachten wisselen over wat jij voor Kwadrant kunt betekenen? Neem contact op met onze recruiter Pieter Wesselius. 

Accepteer marketingcookies om de video te bekijken

Over Kwadrant

Onze kernwaarden zijn kracht door verbinding, oprechte aandacht en werkplezier. Lees meer

 

3B5A0674

Wil je eerst een dagje meelopen om sfeer te proeven, ook dat kan! Vul het formulier in of neem contact met ons op.

Sollicitatieproces: zo werkt het

Je solliciteert

1

Bedankt voor je sollicitatie! Binnen een week nemen we telefonisch contact met je op. We laten je weten of we met elkaar verder gaan en wat de vervolgstappen zijn. Daarnaast beantwoorden we graag eventuele vragen die je al hebt.

Kennismaken

2

We zijn benieuwd naar jou en vertellen je graag meer over het werken bij Kwadrant en de functie van Cliëntcoach. Je wordt uitgenodigd voor een gesprek op locatie met de verantwoordelijke manager en HR adviseur.

Arbeidsvoorwaarden & aan de slag

3

Ben je net als wij enthousiast geworden en heb je een goed beeld van werken bij Kwadrant? Dan nodigen we je uit voor een arbeidsvoorwaardengesprek. We nemen samen alles rustig door. In overleg bepalen we je startdatum en vervolgens ga je aan de slag. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

MRIJP 20241023 9023Final

Kunnen wij je helpen?

 

Neem contact op met recruitment

Voor algemene vragen:  mail 

of voor specifieke vragen over een functie, kijk hier 

Naar boven